Yıl Olmuş 2021! Yazma vakti geldi de geçiyor.

İçimde birikmiş bir izlenimler öbeği var. En son 2013'te, başlayan uyanışım esnasında yazmışım. Uyanışım, kurumsal iş hayatının sanal tiyatrosunu farketmek üzerine olmuş. Ohooo sonra neler oldu neler..Durun hemen hızlıca özet geçeyim ki, şimdi ve sonrasında olacak olanlara zemin olsun.


Yıl 2014, Koçtaş'ta bir değişim esintisi başladı. Organizasyon şemaları değişiyor, şirket genişliyor, yeni pozisyonlar, yeni iş yapış şekilleri, çalışanlarımız bizim herşeyimiz ağızları, siz olmasanız biz yokuz nidaları.. Neyse epey gaza gelip 2015'e kadar depar şeklinde çalışmıştım. Yanıma bir mimar daha verdiler, 6 büyük mağaza (biri 12.000 m2, biri 2 katlı 8.000m2, biri 10.000 m2 falan yani..Ortam uçuk. 2 katlı mağazayı Türkiye'ye ilk ben çizmiş olabilirim, uygulandı mı bilmiyorum) 10 adet küçük Fix mağaza, 1 lojistik depo ve yeni nesil akıllı mağaza formatı çalıştık. (Böyle kasiyersiz kasalar, mağaza içi takip sistemli, RFID depo stoklama falan. Ortam uçuyordu a dostlar.) Ha bir de İTÜ Executive MBA'e girmişim, geceleri de okulda ingilizce bilgi beceri kasıyorum.

Yıl 2015, Peki ne oldu? Tabi ki eşek gibi çalışan her zamanki gibi cezalandırıldı, işleri bitince tenzili rütbe yaparcasına ama hukuki yol açılmasın diye kağıt üstünde sorunsuz bir organizasyon değişikliği yapıldı. "Yaw hak etmişsindir" diyen olacaktır ki ben olsam derdim. O nedenle ufak bir not: Toplantıların birinde Genel müdür yardımcısı bir kadın yöneticiyle hafif takışmış, yaptığı önerinin uygun olmadığını savunmuştum. Şimdi tekrar değerlendirmeye sunuyorum. 

İnanın hak etmedim. Ama iyi oldu, iş hayatında kol gezen iblisin varlığını ilk o zaman hissettim. İstifa ettim. Bir proje yönetim firmasında proje müdürü olarak 2 ay çalıştım, oradan da kariyerim boyunca hayallerimi süsleyen Türkiye'nin en iyi AVM yatırım ve gayrimenkul firmasına geçtim. Uçuyorum. Hem ben uçuyorum hem de ilahi düzene olan inancım.

Yıl 2016, havalı bir işim, iyi bir maaşım var, bol bol geziyorum..Bu arada ilk çağrıyı Aralık 2015'te Konya Mevlana anmasına gidişimde aldım. Nedensiz ve sebepsiz, ne ağladım ne ağladım. İkinci çağrı; 15 Temmuz darbe hikayesi öncesi, gördüğüm rüyalar. Üçüncü çağrı Eylül'de Amerika'da Niagara şelalesinde. Tarifsiz duygular ve yine bolca ağlama. Beşiktaş stadındaki patlama, yılbaşı gecesi Reina'nın taranması.. Bende bir değişiklikler olmaya başladı. Her zaman düşündüğüm mantık zincirinden kopmalar yaşamaya ve her şeyi sorgulamaya başladım. Kendimi köle gibi hissetmeye, İstanbul'da ciddi bir güvenlik açığı olduğunu hissetmeye başladım. Analitik zekam çalışıyor ama ona rakip hisleriyle hareket eden bir karakter peydahlandı.

Yıl 2017, 10 Mart'ta Bodrum'dan bir ev kiraladık ve işlerden istifa edip Mayıs'ta taşındık. Özellikle tarih veriyorum ki numerolojiye meraklı olanlar hesaplarını yapıp arka plandaki dizaynı anlasınlar diye..

Değerli dostlar. Müthiş bir dizayn var. Aklımızla bunu algılamamız hem mümkün değil hem de yanıltıcı. O nedenle tepe çakrayı açın diyorlar, epifiz bezini aktif edin diyorlar, kalbinizin sesini dinleyin diyorlar. Kalp evrenle bağlantılı. Bağırsaklar bağlantılı. Beyin ve zihin manupulasyona açık. İçinizde konuşan ses çoğunlukla zihniniz, süper egonuz. Süper ego'yu sonra konuşuruz..

EVET gelelim hikayenin son paragrafına..2017'den beri Bodrum'da yaşıyorum. Bodrum izlenimlerimi de ayrı ayrı yazacağım, bir de benim deneyimlerimden görün isterim.. Ama en önemlisi Bodrum'un Bodrum olması değil, benim Bodrum'da ne olduğum ve neye dönüştüğüm. Kendimi yıkıp yeniden inşaa ettiğim yer oldu. Bodrum'da evler küçüktür biliyor musunuz? Konya Mevlana Türbesini gezerken inziva hücrelerini gördüğümde içinden istemsizce "ben de böyle bir yere girsem ve kendime dönsem" diye geçirdiğim dileği meğer evren iş akışına almış. Ama siparişi ben geçmişim.

Yorumlar

  1. Günaydın Seda hanım,
    Blogunuz ve paylaşımlarınız çok güzel. sıcacık, içten ve samimi.. Tebrik ederim sizi.
    Bu vesileyle kadınlar gününüzü de tebrik ediyorum.
    Her ne kadar bir gün olarak kutlanıyor olsa da, siz kadınlar, yılın her ayı, her günü, her saati, her saniyesi, her anı başımızın tacısınız.
    Hayatımızın anlamı sizlersiniz. Sizler bize can veren hayat kaynağımız, aldığımız nefes, atan kalbimiz ve gözümüzün nurusunuz.
    Sizler Allah’ın yarattığı en güzel şeysiniz. Ancak sizinle birlikte bu dünya yaşanılabilir bir yer oluyor. Siz olmadan cehennemden bir farkı kalmaz. Siz olmadan yaşamanın hiçbir anlamı kalmaz.
    Varlığınız ve o güzel dünyalarınızı bizlerle paylaştığınız için minnettarız.
    İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Mehmet Bey. Ben kadınlar gününe inanmıyorum! Ki esasen, fabrikada yanarak ölen bir grup kadın anısına kutlanmaya başlamış bir gündür. Karanfil dağıtmak ya da mikrofonlar ardında beylik laflar sarf etmek için değil..
    Güzel bakışınız ve dilekleriniz için teşekkürler, düşünceleriniz ve öngörülerinizin gerçekliğini hep beraber yaşayacağız ileriki günlerde. Kadınlar zulüm gördükçe hayat cehenneme dönecek, yanacak yıkılacak. Sonra ise yangın küllerinden yeniden bir yaşam canlanacak...Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. ben kendi adıma düşüncelerimi ifade ettim. keşke herkes kadınlafrın ne kadar özel ve değerli olduğunu kavrayabilse. o zaman her gün her an kadınların günü olur. kadınlar olmadan bir hayat asla mümkün değil. yaşamın kaynağı sizsiniz çünkü.. sadece yaşamın kaynağı değil.. yaşamın tadı tuzu lezzeti huzur ve mutluluğu da sizsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Paylaşmanıza çok sevindim, çünkü bir erkek olarak gerçek düşüncelerinizi dile getirmeniz de cesaret ister. Bunu en iyi sizler bilirsiniz.
    Sağolunuz ve hep böyle var olunuz. Geleceğe bir bilet kazandınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu zarif ve naif sözleriniz için. gerçekten onurlandırdınız beni..

      Sil
  5. 11-13 kodunu sonradan fark ettim, evet cevabım biraz naif olmuş. Ama ben hep öyleydim, öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 11-13 kodu nedir anlayamadım? siz her zaman böyle misiniz onu da bilemiyorum. sizinle tanıştığımızı sanmıyorum. ben sadece burda sergilediğiniz tavır için söyledim.

      Sil
  6. Hiçbir şey bilmek ya da bilmemekle ilgili değil, hakikatle ilgili..Ve Evet, tabi ki tanışıyoruz! Sizi selamlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seda hanım, sizi gerçekten tanımıyorum. sanırım başkasıyla karıştırdınız beni????

      Sil
  7. Neden bu kadar takıldınız bu konuya? Tanışıyor olma ihtimalimiz sizde endişe mi yaratıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanışıyor olsaydım bundan onur duyardım. ama sözlerinizde böyle bir izlenim edindim. benim açımdan sorun değil ama sizde böyle bir izlenim olması tuhaf hissettirdi. hani sizi tanıyor olsam ne diye gizleyeyim ki kendimi anlamadım? bu çok saçma olurdu..

      Sil
  8. Sizi cevapsız bırakmamak adına yazıyorum. Biraz zaman..Takibe devam edin ve aklınıza takılan sorular olursa lütfen yorum yazmaktan çekinmeyin.

    YanıtlaSil
  9. günaydın seda hanım, nasılsınız, nasıl geçiyor gününüz?

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler mehmet bey, sizler de iyisinizdir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın. teşekkür ederim seda hanım. güzel ve keyifli bir hafta diliyorum.

      Sil
  11. Teşekkürler iyi haftalar size de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. nasılsınız görüşmeyeli. her şey yolunda mı?

      Sil
  12. Dünya, dönmesi gerektiği şekilde dönüyor..Bizler de yaşamamız gerekenleri yaşıyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kaderci olmadı mı?

      Sil
    2. Kaderimiz, bizim yarattığımız gerçekliğimiz ise kadercilik kavramının anlamı ne olur?

      Sil
    3. insanın her istediğini yaşayabildiğini sanmıyorum. kendi seçtiklerimizin yanında seçmediklerimizi de yaşıyoruz. aslında daha çok kendi seçemediklerimiz dolduruyor hayatımızı.

      Sil
  13. Sizin seçmediğinizi kim seçiyor peki? Kim size neyi yaşatmak istiyor olabilir?

    YanıtlaSil
  14. Sizin seçmediğinizi kim seçiyor peki? Kim size neyi yaşatmak istiyor olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaradan olabilir mi? bu aralar aramız hiç iyi değil. hep onun dediği oluyor.

      Sil
  15. Neden size zorluk çıkarmak istesin? Bundan kazancı ne olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de anlamadım. her şey onun zaten. mal da onun mülk de onun..

      Sil
  16. Peki ya şöyle diyor olamaz mı. Buyur istediğin oyunu oyna, ne olmak istiyorsan ol, ne deneyimlemek istiyorsan deneyimle..Oyunu kuran ise bizim bilinç altımız! Size zorluk çıkarıyorsa bir şeye uyanmanız ve görmeniz içindir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vakit Geldi A Dostlar!

Çalışıyor İzlenimi Yaratma - Kurumsal Firma -

EVRENİN DİLİ MATEMATİKTİR: 11-22-33